Wednesday, November 4, 2009

ammar!

semalam aku sakit teruk gilaa ,

macam macam laa .

aku sakit tekak , demam , suara hilang ,

batukk , selsema ,

haih ,

aku mahu g klinik taman ehsan ,

ammar pon kata ,

TAKPa , ammar kata , sary datang umah ammar dulu , baru kita g klinik yaa ,


aku pon datang laa , then dia soh masukk , aku pening gilaa ,

lepak umah dia jaapp (MERENDEK) HAHAHAHA :D


pukul sebelas , kitaorg gerak g klinik ,

humm , tunggu gila la lama , sementara tunggu giliran aku , si ammar gila ni melihat amoi dengan sengih2 , then mengggatal lak ,

haih , sabar jaa laa :)

tapi betull , aku ta amik hati taww ,'tak heran pon :)

aku pon jumpa then terus balikk , dia anta n tahankan cab ,




tetiba malam tuh ,

farah kata "mey ngapa ammar taruk nama dia ade MIRACLE ?"

aku pon da mula bengang laa ,

haih ,

aku pon online harini , then terus delete itu MIRACLE (NAMA HOT AGAKNYA)

ammar2 ! geram aku ngn kau! aku da delete pon nama tuh!


tetiba cek2 komen , dia ajaK ABEY gila mana tah keluar!


weh! Aku da bg line tak kesah kau msg saper2 pon , komen saper2 pon ,

tapi ni da lebih2 la kan!

kau yang ajak dia keluar!

memang la kau tak kuar ngn dia lagi , tapi kalau aku tak tahuu ?

ENTAH KAU KUAR KE TAK LA NGN DIA KAN ,?!


sakit hati aku!!!

:(

sedeh laa ,

kau yang cakap , kalau kuar , kita mesti kena ada dua2 ,

kita da janji kann ammar ?

kau yang lupa janji ,,,,,,,,,,,,,,,,


aku bukan nk kongkong kau , faham laa , saper tak marah kalo bf dia kuar ngn org lain kan ?

walaupon dekattt ,

Aku memang kisah weh! kisah gila ammar asyraf!




bru semalam kita happy sama2, tapi harini ? :(((((



ammar , kenapa ngn kauuuuuuuuuuuuu ????
entah laa .
*sary da nk mati!













No comments:

Post a Comment